قائم مقام وزیر امور خارجه گفت: در شرایط کنونی دشمنی ها با ملت ایران نه تنها کاهش پیدا نکرده ،بلکه پیچیده تر نیز شده است.

سرمدی: دشمنی ها با ملت ایران پیچیده تر شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه مرتضی سرمدی امروز -چهارشنبه- در مراسم گرامیداشت روز جانباز با بیان این مطلب به دیپلمات های وزارت امور خارجه توصیه کرد: با خودسازی و تزکیه نفس از طریق انس با قرآن و ارتباط با جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهداء، روحیه ایثارگری، تعهد و تقوا را در خود حفظ و تقویت کنند.
قائم مقام وزیر امورخارجه در این مراسم دستاوردهای بزرگ کشور را مرهون مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان و فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران، شهدا و جانبازان دانست.
سرمدی با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جانبازی‌های مردم ایران تحت هدایت حضرت امام (ره) و تداوم این مسیر تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری افزود: ما همه مدیون جانبازی‌ها و جانفشانی شهداء و جانبازان عزیز هستیم و آنچه ما را به این نقطه کنونی رساند، تداوم مقاومت و ایثارگری مردم ایران در مقابل توطئه های دشمنان بود.
مراسم گرامیداشت روز جانباز همزمان با ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (س) با حضور دانش یزدی معاون اداری و مالی و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه از جمله جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدای این وزارتخانه برگزار شد.
در این مراسم نصرت الله مالکی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور خارجه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به همه ایثارگران به خصوص جانبازان و تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری ایشان، گزارشی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در وزارت امورخارجه در حمایت از ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهداء بویژه کسب رتبه نخست وزارت امور خارحه در میان 52 نهاد و سازمان دولتی کشور در ترویج روحیه ایثار و شهادت، ارائه داد.
سید امیر تبریز عبداللهی یکی از جانبازان سرافراز کشورمان نیز در این مراسم در سخنانی با تاکید بر نقش ایثارگران در عرصه دفاع مقدس و همچنین عرصه دیپلماتیک در دفاع از کشور و نظام اسلامی‌، خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.